Friday, September 21, 2007

PhotoHunt 76: Paper



click for my other PhotoHunt entries


THEME : PAPER


Money, money, money, money, money

For the love of money
People will lie, Lord, they will cheat
For the love of money
People don't care who they hurt or beat
For the love of money
A woman will sell her precious body
For a small piece of paper
It carries a lot of weight
Call it lean, mean, mean green


Money, money, money, money, money





PLEASE COMMENT


*****************************************************


*****************************************
PHOTOHUNT


20 opinion, wanna say something?:

satkuru said...

that's probably one of the most valuable paper :P

everyone would love to have more of that particular paper, including ME !

Carver said...

Your post made me start singing the song from Cabaret, "money makes the world go round . . ." Hmmm, maybe I need some sleep. Appropriate post and photograph for the paper theme.

mharia said...

would love to have an overload of that kind of paper! lol
happy weekend!

maiylah said...

great idea for this week's theme!
thanks for dropping by
happy photo hunting!

CRIZ LAI said...

Hey...where are the RM50 and RM100 notes. I'll be meaner if I see those.. Haha. Thanks for the wishes too :)

Jhoaniquing said...

nice entry...most valued paper in the whole world.thanks for dropping by.
pls do visit also my other site AniqueAnik

meeyauw said...

Great photo and a great verse (a song?).

KISSEDALOTATOADS said...

That little poem has so much truth to it. Money is the root of all evil. Have a good weekend.

Kucing Mafia said...

satkuru : do you know you can get more money by converting it into something like pakistan money, or rupee. :)

carver : I'm having tough time getting rid of Donald Trump fake hair. Or was it real hair.

mharia : see above tips LOL

maiylah : I hope you don't hurt yourself dropping by my site. Don sue me!!

Criz Lai : Initially it was a RM50, but after paying Rm5 for 1.5kg dokong and RM4 ramadhan break fast kuih muih (appertiser) that all I have. And RM100 has been abolished by Government la.

joaniquing : thank i drop you drop we drop together to each other.

meeyauw : do you know "Kucing" is malay word for Cat. As per MYW in greek was it? And the verse is a famous song ... here is the whole lyric

For the Love of Money by The Ojays - The Apprentice Lyrics

Money, money, money, money, money [6x]
Some people got to have it
Some people really need it
Listen to me y'all, do things
Do things, do bad things with it
You wanna do things, do things
Do things, good things with it
Talk about cash money, money
Talk about cash money
Dollar bills, yall

For the love of money
People will steal from their mother
For the love of money
People will rob their own brother
For the love of money
People can't even walk the street
Because they never know
Who in the world they're gonna beat
For that lean, mean, mean green
Almighty dollar, money

For the love of money
People will lie, Lord, they will cheat
For the love of money
People don't care who they hurt or beat
For the love of money
A woman will sell her precious body
For a small piece of paper
It carries a lot of weight
Call it lean, mean, mean green

Almighty dollar

I know money is the root of all evil
Do funny things to some people
Give me a nickel, brother can you spare a dime
Money can drive some people out of their minds

Got to have it, I really need it
How many things have I heard you say
Some people really need it
How many things have I heard you say
Got to have it, I really need it
How many things have I heard you say
Lay down, lay down, a woman will lay down
For the love of money
All for the love of money
Don't let, don't let, don't let money rule you
For the love of money
Money can change people sometimes
Don't let, don't let, don't let money fool you
Money can fool people sometimes
People, don't let money, don't let money change you
It will keep on changing, changing up your mind

Kiss a toad : Yeah yeah money is evil.... i love evil ... have you found your prince?

HEY GUYS/GALS THANKS FOR DROPPING BY.. DUN HURT YOURSELF, FEEL FREE TO DROP AGAIN .

eastcoastlife said...

2 themes in one post. Plastic money and paper money. Both I like!!! hehehe....

Trinity said...

I would like to receive those papers.. :-)

Trinity

Michele said...

ummm... can I borrow 20 please?
The Rocky Mountain Retreat

Chen said...

Hehhee.. i posted on money too, but the RM100 paper notes :)

lissa said...

It's all true what you said about money.

Nice pick for photohunt.

SabineM said...

I thought of paper money too!
NIce photo!!!

gwapasila said...

love the money...give me some of those. Coold one. My Two Cents Worth hope u can visit me too.

Queen Of My Domain said...

Very true poem about that particular type of paper.

Paulie said...

Now that's the kind of paper everyone likes!

Come and see mine.

BlurMommy said...

Those are definitely valuable papers!

Barbara H. said...

Probably one of the more valuable uses for paper. :-) So useful, but so dangerous.